FAQs

1.Varför ska jag registrera din hemsida ?

Du måste skapa en användarprofil hos oss för att kunna lägga en beställning. När du har en användarprofil får du tillgång till  vår hemsida där du hittar information om dina beställningar, leveranser, orderhistorik och betalning. Dessutom sparas dina personuppgifter, vilket innebär att du inte behöver fylla i dem på nytt nästa gång du gör en beställning.

2.Hur är det möjligt för du att erbjuda så bra priser?

vår affärsidé är att erbjuda mode och kvalitet till bästa pris. Vi har lång erfarenhet av textilindustrin, och vi har satsat mycket på ett snabbt och kostnadseffektivt distributionssystem. Vårt arbete genomsyras av kostnadsmedvetenhet på alla nivåer. Vi köper stora volymer av kläder direkt från tillverkaren, vi har få mellanhänder, vi har en effektiv logistik och vi säljer kläderna i våra egna butiker. Alla dessa faktorer gör att vi kan ge våra kunder ett riktigt bra erbjudande.

När det gäller lönerna som våra leverantörer sätter för sina anställda är vår uppfattning är att de ska vara tillräckliga att försörja sig på. Som den stora köpare vi är använder vi vår makt att påverka industri och lagstiftare, i till exempel Bangladesh, att kontinuerligt se över nivån på minimilönen.

3.Hur registrerar jag mig på din hemsida?

Du kan snabbt och lätt registrera ett användarnamn och lösenord. Vi rekommenderar att du använder din emailadress som användarnamn så att du lättare kommer ihåg det. Ditt lösenord måste vara minst 6 tecken långt.

4.What is a phishing email?

Phishing messages are e-mail messages designed to steal your identity and / or infect your computer with a virus. They ask for personal information, often by asking you to click a link and then direct you to websites or phone asking for personal information. Via the link attempt is often infect your computer with a virus. Then misused personal data via eg Java and Adobe Flash.

5.En vara i min shoppingbag var plötsligt slutsåld när jag kom till kassan, hur är det möjligt?

En vara är inte reserverad förrän hela köpet är genomfört i kassan. Om en vara är särskilt populär kan det hända att den hinner sälja slut innan du hinner ta den till kassan, trots att den ligger i din shoppingbag.

6.Hur många varor kan jag köpa i en och samma order med scanning funktionen?

Det finns ingen begränsning på antal varor du kan scanna och köpa. Efter att ha lagt en scannad vara i shoppingbagen så kan du välja om du vill gå tillbaka till scanning-funktionen, fortsätta handla eller gå till kassan för att slutföra ditt köp.

Drivs av stockholmsbadminton.se © 2017